مواد شیمیایی و آگهی رایگان مواد شیمیایی تهران، کرج و کل کشور

در این وبلاگ در زمینه مواد شیمیایی، سایتهای تبلیغات رایگان مواد شیمیایی، انواع خدمات و محصولات و تجهیزات مرتبط با صنعت مواد شیمیایی مطالب مفیدی ارائه می گردد.

مواد شیمیایی و آگهی رایگان مواد شیمیایی تهران، کرج و کل کشور

در این وبلاگ در زمینه مواد شیمیایی، سایتهای تبلیغات رایگان مواد شیمیایی، انواع خدمات و محصولات و تجهیزات مرتبط با صنعت مواد شیمیایی مطالب مفیدی ارائه می گردد.

قیمت تدریس خصوصی شیمی سال 1402 و 1403

در این بخش در رابطه با قیمت تدریس خصوصی شیمی سال 1402 و 1403 توضیحاتی ارائه می گردد. برای مشاهده لیست کامل مدرسین شیمی و قیمت درخواستی اساتید به سایت ایران مدرس مراجعه نمائید

www.IranModares.com

چند نکته مهم در رابطه با قیمت تدریس خصوصی شیمی 1402 و 1403

در ادامه چند نکته در رابطه با قیمت تدریس خصوصی شیمی ارائه شده در ایران مدرس ذکر می نمائیم.

نکته 1: برای هر مدرس قیمت کلاس خصوصی را در کنار سابقه کاری و رزومه ای که ارائه کرده است ببینید. مدرسینی که سابقه کاری بالاتر و رزومه بهتری دارند قیمت بیشتری مطالبه می کنند و خودتان باید مدرس مناسب را انتخاب کنید. ممکن است برای یک مدرس که رزومه ای دقیقا مشابه آنچه مد نظر شماست دارد، حاضر باشید قیمت بیشتری بپردازید.
نکته 2: برخی از مدرسین در بخش هزینه تدریس عبارت "توافقی" را ذکر نموده اند. این مدرسین سر قیمت کلاسهای تدریس خصوصی شیمی دبیرستان، کنکور و دانشگاه با شما به توافق خواهند رسید. باید با آنها تماس بگیرید و سر قیمت کلاسها با این مدرسین حرف بزنید.
نکته 3: تعدادی از مدرسین عبارت "جلسه اول رایگان" را هم در متن آگهی و یا عنوان آگهی تدریس خودشان ذکر کرده اند. این مدرسین می خواهند بگویند که از نحوه تدریس خودشان مطمئن هستند و اگر راضی نبودید جلسه اول وجهی از شما دریافت نکرده و کلاسها ادامه پیدا نمی کند. در صورت تمایل می توانید با این مدرسین تماس بگیرید.

مطالعه کنید: بهترین مدرسین شیمی و ویژگی های معلم های خصوصی خوب شیمی

نکته 4: بعضی از مدرسین شیمی در عنوان آگهی و یا متن آگهی تدریس خودشان عبارت "تضمینی" را ارائه کرده اند. قاعدتا قیمت کلاس خصوصی شیمی به صورت تضمینی بالاتر است. ببینید منظورشان از تضمینی چیست. در این حالت بهتر است به صورت مکتوب قرارداد نوشته شود.

قیمت جلسات خصوصی شیمی به عوامل زیادی بستگی دارد. به عنوان مثال در ایام امتحانات که مدرسین وقت کمتری دارند و نمی توانند تعداد شاگرد بیشتری را قبول کنند، قیمتهای بیشتری را برای کلاسها ارائه می دهند. به همین دلیل است که بارها و بارها در همین سایت توصیه شده است که برگزاری کلاسهای خصوصی را به ایام امتحانات موکول نکنید و از اوایل و یا اواسط ترم برای هماهنگی با مدرس شیمی مورد نظرتان اقدام نمائید. تعداد جلسات خصوصی هم روی قیمت موثر است. هر چه جلسات بالاتری لام داشته باشید می توانید کلاسها را با قیمت کمتری هماهنگ نمائید. اگر تعداد جلسات مورد نیاز شما بالا است حتما حین حرف زدن با مدرسین روی این قضیه مانور دهید و تخفیف بگیرید.

www.IranModares.com

مطالب تکمیلی در رابطه با هزینه تدریس خصوصی شیمی 1402 و 1403

موارد زیر هم در رابطه با هزینه تدریس خصوصی شیمی 1402 و 1403 قابل ذکر است:

1- مشخص است که قیمت کلاس های تدریس خصوصی شیمی از 150000 تومان به ازای یک ساعت و یا یک جلسه تا 500000 تومان متغیر است. مدرسین برای شرکت در این کلاس ها وقت می گذارند و نمی توان برای وقت و زمان قیمت مشخصی را در نظر گرفت. البته به صورت متوسط می توان گفت در خرداد 1402 قیمت متوسط این کلاس ها 300000 تا 350000 تومان است. همانطور که گفته شد باید رزومه کاری و سوابق تدریس استاد را ببینید و بعد در رابطه با قیمت درخواستی ایشان قضاوت نمائید. اساتیدی که سابقه کاری بالاتری دارند، دبیر رسمی هستند، در دانشگاه درس می دهند و .... معمولا برای کلاس های خصوصی خودشان هزینه بالاتری در نظر می گیرند.
2- تعدادی از مدرسین (خصوصا اساتیدی که در ایران مدرس آگهی ویژه دارند و در کار تدریس خصوصی جدی تر هستند) در بخش هزینه عبارت توافقی را ذکر نموده اند. البته این اساتید هم قیمتی برای کلاس های خودشان در نظر دارند ولی به هر حال می خواهند بگویند که سر قیمت کلاس ها در یک حد معمول و منطقی با شما به توافق خواهند رسید و از این بابت نگرانی نداشته باشید. حتی بعضی از مدرسین اگر از جلسه اول کلاس راضی نباشید هزینه ای دریافت نمی کنند و صراحتا عبارت جلسه اول رایگان را هم ذکر نموده اند. خلاصه اینکه اگر سوابق تدریس و رزومه کاری مدرسی را پسند کردید و در بخش هزینه توافقی را ذکر کرده بود برای اطلاع دقیق از قیمت با ایشان تماس بگیرید.
3- بعضی از مدرسین شیمی را به صورت تضمینی تدریس می کنند و به این معنی اگر نتیجه نگیرید هزینه ای دریافت نمی کنند یا نصف مبلغ را می گیرند. قیمت کلاس های تضمینی معمولا بالاتر است ولی به هر حال اطمینان خاطر بیشتری به شما می دهد. البته نکته دیگری که وجود دارد کلاس های تضمینی باید زودتر شروع شود تا معلم شیمی بتواند به اندازه کافی درس را تشریح کند.

منبع: سایت تدریس خصوصی https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php